Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Lägg en röst till de hemlösa djuren

Av Anna - 29 april 2010 08:30

Hjälp Göteborgs katthem att bygga ett djurhem rösta på deras ide här


Lite info om iden:

Hur många av er tittar inte på Animal Cops och suckar varför inte Sverige har riktigt proffsiga djurhem? Genom att visa GEMENSAM STYRKA kommer vi, den svenska befolkningen, att skapa ett helt nytt fenomen i Sverige. Djurhem så som de finns i England och USA! Idag finns det inte ett enda djurhem i Sverige som går att jämföra med ett djurhem från RSPCA eller ASPCA.

Även om idén kläcktes hos Göteborgs Katthjälp skall, om vi vinner tävlingen, inte enbart denna förening gynnas av projektet. Syftet är att ALLA hemlösa eller omhändertagna djur, oavsett om de bor hos privatpersoner eller andra djurhem, ska kunna få hjälp genom det nya djurhemmet.

 
 
Sara

Sara

29 april 2010 16:52

Hej!
Tack så mycket dina marsvin va också söta och väldigt fin blogg du har :)
Svar på frågan :
Nej har inte alla i samma bur :)
Har 2 och 2 för det mesta och mina hanar går antingen ensamma, med hona eller med yngre hanar.

http://alageisha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 18 maj 2010 23:12


Vad ger ni era marsvin för frukt & grönt?    

Av Anna - 17 maj 2010 12:00

Här nedan följer en lista över de vanligaste misstagen vi gör som nyblivna marsvinägare. Vi Köper en alldeles för liten gallerbur ! De här misstaget kan lätt fixas till. Innan du får hem dina grisar så bygg en egen bur av en bokhylla. Mycket s...

Av Anna - 11 maj 2010 13:14

Sorry för dålig uppdatering. Men som ni säkert redan läst i inlägget nedan så är det mycket med skolan nu. Projekt som ska bli klara, prov som ska pluggas inför o.s.v     Papa Jack snor hö ur höpåsen :) Om ni fick välja ett inläg...

Av Anna - 5 maj 2010 10:29

Som ni ser så är det jätte dålig uppdatering på bloggen just nu. Det är på grund av att internet har krånglat + att jag inte har någon tid över till att sitta och blogga. Nu i de sista veckorna i skolan så är det jätte mycket att göra. Hoppas ni har ...

Av Anna - 30 april 2010 10:30

Istället för att köpa dessa gnagarblandningar i djuraffären som igentligen inte är så jätte bra för marsvinen. De plockar bara ut de godaste ur blandning och får då inte i sig tillräckligt av det de ska ha. Gör kligröt ! Receptet på kligröten rä...

Presentation


Hej & Välkommen till min blogg!

Här kommer jag skriva om mina grisar (mina marsvin Papa Jack & Harry Rag). Samt tips och råd om marsvin. Denna bloggen kommer mestadels handla om marsvin.

Har du tips,råd,åsikter? Kontakta mig på trins.blogg@hotmail.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards